miercuri, 17 noiembrie 2010

Anghel Dumbrăveanu


Sub sticla unor cuvinte

În acest caiet am adunat
puţinele mele bucurii
din patru ani de viaţă.
Sunt câteva lucruri rămase
din călătoriile pe care le fac
în fiecare zi
în jurul casei,
printre aceşti copaci cu frunză rară,
unde se joacă vântul,
sunt câteva fragmente umile
strânse sub sticla unor cuvinte
după vreun prieten
care-a trecut prin cetatea aceasta,
apoi e lampa, aprinsă cu spaimă
când vine întunericul
în odaia unde mă gândesc la cele întâmplate,
şi surâsul femeii
plecată să-mi aducă o floare de câmp de lângă râu.
Acestea sunt puţinele bucurii
din patru ani
în care am muncit pământul sărac,
înlăturând mărăcinii şi pietrele
să crească firavele plante
care dau seminţe
pentru pasărea cu zbor albastru şi liber.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu